Real-Time Compositing with Composure

In Composure, a graphics utility plugin available with Unreal Engine, we’ve added a new set of tools to make compositing a lot easier.

Windows
MacOS
Linux
On this page

CompositingOverview_Layered.png

In Composure, a graphics utility plugin available with Unreal Engine, we’ve added a new set of tools to make compositing a lot easier.

Compositing is the act of combining visual elements from different sources into a single image. In the visual effects industry, compositing a single frame is usually an offline process and can take some time. With compositing built into the engine, users can easily visualize green-screened scenes combined with CG in real-time. This is especially helpful for previsualization, which enables directors to get a sense of what the final scene will look like, or for offline compositors to use as a guide. Compositing will run both in-editor and in-game.

Getting Started

Reference

Выбрать тему
Светлая
Темная

Добро пожаловать на новый сайт документации Unreal Engine 4!

Мы работаем над множеством новых функций, включая систему обратной связи, чтобы вы могли рассказать нам, о том, что мы делаем. Этот вариант не совсем готов для использования в конечном релизе, поэтому перейдите на форум обратной связи по документации, чтобы рассказать нам о проблемах с этой страницей или написать нам о любых проблемах, с которыми вы сталкиваетесь в работе с документацией.

Мы обязательно сообщим вам, когда новая система будет запущена.

Отправить отзыв