Интерфейс редакторов Unreal

Разбор пользовательского интерфейса Unreal вместе с основными принципами работы редакторов.

Windows
MacOS
Linux

The Basics

If you are new to the editor, it will be useful to acquaint yourself with a few basic concepts regarding the user interface and general workflow. Below are a few primary topics to get your feet wet if you are just starting out.

Editors, Browsers, and Tools

Not every part of Unreal Editor is exposed by default, as it would simply require too much screen space to show everything. Some parts only show themselves when you attempt to edit a certain type of asset. Others become available when trying to change specific types of properties. Still others exist as ways to make it easier to perform certain operations, such as bringing assets into your levels and environments.

OpenParticleSystem_Windows.png

OpenParticleSystem_Mac.png

Project and Asset Access

Property Editing

Settings and Preferences

Video Tutorials

Выбрать тему
Светлая
Темная

Добро пожаловать на новый сайт документации Unreal Engine 4!

Мы работаем над множеством новых функций, включая систему обратной связи, чтобы вы могли рассказать нам, о том, что мы делаем. Этот вариант не совсем готов для использования в конечном релизе, поэтому перейдите на форум обратной связи по документации, чтобы рассказать нам о проблемах с этой страницей или написать нам о любых проблемах, с которыми вы сталкиваетесь в работе с документацией.

Мы обязательно сообщим вам, когда новая система будет запущена.

Отправить отзыв