Setting Up Inputs

A How To Guide for Setting Up Inputs in Unreal Engine 4.

Windows
MacOS
Linux
On this page

After you have imported or created your Character, Vehicle, or Flying Spaceship Asset, you will need to define how it reacts to Player Input. Defining Input is primarily done through user defined Bindings of Action Mappings (which are for key presses and releases) and Axis Mappings (which are for inputs that have a continuous range).

Once you have defined your Mappings, you can then bind them to behaviors in Blueprints or C++ (see the Setup section below).

Implementation Guides

Выбрать тему
Светлая
Темная

Добро пожаловать на новый сайт документации Unreal Engine 4!

Мы работаем над множеством новых функций, включая систему обратной связи, чтобы вы могли рассказать нам, о том, что мы делаем. Этот вариант не совсем готов для использования в конечном релизе, поэтому перейдите на форум обратной связи по документации, чтобы рассказать нам о проблемах с этой страницей или написать нам о любых проблемах, с которыми вы сталкиваетесь в работе с документацией.

Мы обязательно сообщим вам, когда новая система будет запущена.

Отправить отзыв