Pixel Streaming

Run your Unreal Engine application on a server in the cloud, and stream its rendered frames and audio to browsers and mobile devices over WebRTC.

Windows
MacOS
Linux

Images courtesy of McLaren

With Pixel Streaming, you run a packaged Unreal Engine application on a desktop PC or a server in the cloud, along with a small stack of web services that are included with the Unreal Engine. People connect using any modern Web browser on their platform of choice, whether desktop or mobile, and stream the rendered frames and audio from the Unreal Engine application. There's no need for users to install or download anything. It's just like streaming a video from YouTube or Netflix — except that users can also interact with the application using keyboard, mouse, touch input, and even custom HTML5 UI that you create in your player Web page.

Getting Started

Guides

Reference

Sample Content

Выбрать тему
Светлая
Темная

Добро пожаловать на новый сайт документации Unreal Engine 4!

Мы работаем над множеством новых функций, включая систему обратной связи, чтобы вы могли рассказать нам, о том, что мы делаем. Этот вариант не совсем готов для использования в конечном релизе, поэтому перейдите на форум обратной связи по документации, чтобы рассказать нам о проблемах с этой страницей или написать нам о любых проблемах, с которыми вы сталкиваетесь в работе с документацией.

Мы обязательно сообщим вам, когда новая система будет запущена.

Отправить отзыв